onsdag 12 oktober 2011

Lite respons

Jag vill inleda med att tacka för all trevlig respons på detta mitt lilla projekt. Det värmer i höstkylan!

Flera av er läsare (över 200 stycken hittills och ni blir fler ju fler ni rekommenderar Bakjouren till) önskar/kräver att jag delar med mig av mina recept. Naturligtvis planerar jag att dela med mig av recepten till er så mycket och ofta jag bara kan!

Dock kan det ta några timmar och ibland någon dag mellan aptitretarna och själva recepten. Orsaken är att jag skriver inläggen "från fältet" på min iPhone vilket gör att längre texter tar rätt lång tid att skriva. Recepten och andra haranger som jag delar med mig av författas på min MacBook när tid finnes.

Jag hoppas på förståelse och acceptans. I gengäld utlovar jag riktigt goda recept och ruggigt fina bilder (om jäsande degar och nygräddade bakverk är sånt man går igång på)!

Hör gärna av er i kommentarerna om ni har några önskemål eller frågor.

/Johan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar